گویا تر از این آیه قرآن چی میتونه باشه؟
"انا خلقنا الانسان فی کبد"
همانا ما انسان را در رنج آفریدیم.
پس دیگه دوستان بیهوده دنبال آسایش ندویم!
تشکرشده 9 در 6 پست
گویا تر از این آیه قرآن چی میتونه باشه؟
"انا خلقنا الانسان فی کبد"
همانا ما انسان را در رنج آفریدیم.
پس دیگه دوستان بیهوده دنبال آسایش ندویم!
پرتو (شنبه 06 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)