سلام اندیشمندان عزیز
...آقا صدرا مطالب جالب و نویی رو مطرح کردید.
و از اینکه با صبر و مودبانه با منتقدین برخورد می کنید تشکر.
من هم از دوستان و منتقدین عزیزم خواهش می کنم فقط مقاله ایشون رو نقد و تحلیل کنند.
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام اندیشمندان عزیز
...آقا صدرا مطالب جالب و نویی رو مطرح کردید.
و از اینکه با صبر و مودبانه با منتقدین برخورد می کنید تشکر.
من هم از دوستان و منتقدین عزیزم خواهش می کنم فقط مقاله ایشون رو نقد و تحلیل کنند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)