سلام اندیشمندان عزیز
...آقا صدرا مطالب جالب و نویی رو مطرح کردید.
و از اینکه با صبر و مودبانه با منتقدین برخورد می کنید تشکر.
من هم از دوستان و منتقدین عزیزم خواهش می کنم فقط مقاله ایشون رو نقد و تحلیل کنند.