جالب بود يه سري پيش اگهي ياچي ميگن پيشگويي خونده بودم مبني بر احتما ل مثلا متولدين زمستون به برخي بيماريهاي رواني بطور مثال افسردگي يا اسكيزوفرني ولي اينجور پيشگويي نديده بودم
اونهم با اين گستردكي كه براي همه ماهها بيان كنه ولي دوست من همون پيشگويي ها هم درباره بيماريها كه گفتم با اينكه زيشه بررسي هاي فيزيولوژيكي دارن رد شدن قطعي به انها نگاه نميشه چه برسه به اين ديدگاها
راستي دوست من ممكن اينجور نوشته ها در تصميم گيرها در برقراري ارتباط برخي از افراد تاثير منفي بذاره و يك عامل بازدارنده بشه؟
به عنوان يك دانشجو ميدوني كه ايران ما خيلي افراد مستعد به اين نوع تاثير پذيريها داره







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)