نقل قول نوشته اصلی توسط صدرا
حالا من سوالي دارم چرا چرا هر كس رگ و ريشه ايي دارد بايد براي وطن و سرزمين خود بميرد ؟اين حكم شما از چه انديشه ايي مي ايد ؟
مثل اینکه شما اصلا به حرف های من توجه نکردید؟ خوب بخوانید جواب داده ام! نگرفتید بگویید بیشتر توضیح بدهم اما بگویید کجایشرا متوجه نشده اید!
موفق و شاد باشید.
یاعلی