به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 88

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 فروردین 87 [ 06:14]
    تاریخ عضویت
    1386-12-04
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    4,152
    سطح
    41
    Points: 4,152, Level: 41
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام ازدواج موقت کنم، چجور با خانواده مطرح کنم؟!!!

    به نظر من این کار به اشتباه محض و نوعی خودخواهی و نوعی تصمیم عجولانه
    خوب این یه حکم اسلامی است که البته متاسفانه برخی خانم ها این را می گذارند به حساب خود خواهی مردها.
    [/quote]با خانواده ای هم که شما معرفی کردید گمان نمیکنم با پیشنهادتون موافقت کنند و از همه مهمتر کسی حاضر میشه با شما ازواج موقت کنه؟ شما فقط یه طرف قضیه که خودتون هستید را در نظر گرفتین و طرف دیگه قضیه را بی خیالش شدین درسته؟[quote]
    اتفاقا من فکر میکنم قبول میکنند. گفتم که زن عموی من.....
    اون طرف قضیه چیه؟
    به نظر شما یعنی من گناه کنم اما به این احساس زودگذر توجهی نکنم؟!!
    پس خوب فکر کنید نه از روی احساست و نه از روی تمایل جنسی و نیازی که داری بلکه از روی منطق و عقلت تصمیم بگیر
    خوب مگه منطق اسلامی چی میگه؟ این یه راه حل اسلامیه دیگه. تازه برفرض هم که موفق بشم به پدر مادرم بگم خوب اونها که عقلشون سالمه و دیگه از روی احساسات زودگذر حرف نمیزنند!!
    لذا پیشنهاد می دهم قبل از هر گونه اقدام به صورت تلفنی با صدای مشاور هم با مشاور خانواده و هم با مشاور حقوقی در این زمینه مشورت داشته باشید. شاید اگر حضوری مراجعه کنید بهتر هم باشد....
    خوب از نظر حقوقی که فکر نمی کنم مشکلی باشد. یعنی مشکل که هست اما میشه حلش کرد. یعنی میشه قبل از خواندن صیغه با طرف مقابل شرط کرد که مثلا چه حقوقی را ندارد.
    اما در مورد مشاور خانواده من سختمه خارج از دنیای مجازی از این جور حرف ها بزنم.اگه مشکلی هست توی همین جا بگید. خوب البته قبول دارم که توی این مسائل یکم خجالتی هستم.
    با تشکر

  2. کاربر روبرو از پست مفید محمد.ص تشکرکرده است .

    محمد.ص (یکشنبه 14 تیر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.