خوب این یه حکم اسلامی است که البته متاسفانه برخی خانم ها این را می گذارند به حساب خود خواهی مردها.به نظر من این کار به اشتباه محض و نوعی خودخواهی و نوعی تصمیم عجولانه
[/quote]با خانواده ای هم که شما معرفی کردید گمان نمیکنم با پیشنهادتون موافقت کنند و از همه مهمتر کسی حاضر میشه با شما ازواج موقت کنه؟ شما فقط یه طرف قضیه که خودتون هستید را در نظر گرفتین و طرف دیگه قضیه را بی خیالش شدین درسته؟[quote]
اتفاقا من فکر میکنم قبول میکنند. گفتم که زن عموی من.....
اون طرف قضیه چیه؟
به نظر شما یعنی من گناه کنم اما به این احساس زودگذر توجهی نکنم؟!!
خوب مگه منطق اسلامی چی میگه؟ این یه راه حل اسلامیه دیگه. تازه برفرض هم که موفق بشم به پدر مادرم بگم خوب اونها که عقلشون سالمه و دیگه از روی احساسات زودگذر حرف نمیزنند!!پس خوب فکر کنید نه از روی احساست و نه از روی تمایل جنسی و نیازی که داری بلکه از روی منطق و عقلت تصمیم بگیر
خوب از نظر حقوقی که فکر نمی کنم مشکلی باشد. یعنی مشکل که هست اما میشه حلش کرد. یعنی میشه قبل از خواندن صیغه با طرف مقابل شرط کرد که مثلا چه حقوقی را ندارد.لذا پیشنهاد می دهم قبل از هر گونه اقدام به صورت تلفنی با صدای مشاور هم با مشاور خانواده و هم با مشاور حقوقی در این زمینه مشورت داشته باشید. شاید اگر حضوری مراجعه کنید بهتر هم باشد....
اما در مورد مشاور خانواده من سختمه خارج از دنیای مجازی از این جور حرف ها بزنم.اگه مشکلی هست توی همین جا بگید. خوب البته قبول دارم که توی این مسائل یکم خجالتی هستم.
با تشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)