سلام
هر چیزی وقتی هست یعنی باید باشه اما ما خودمون باید از بدیها دوری کنیم و صفات و خصوصیات ناشایسته رو از درون خودمون پاک کنیم نه در کل.
اگه خیانت نبود کسی معنی امانتداری رو نمی فهمید.
اگه بدقولی و بی وفایی نبود کسی معنی خوش قولی و وفای به عهد رو نمی فهمید.
اگه خدا میخواست شیطون نبود اما هست پس حکمت وجودش برای اینه که ما خودمونو آزمایش کنیم.





پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)