سلام به به چقدر اینجا با صفاست
دستون طلا خیلی باحالیدا
همیشه بهاری باشی.
...
چقدر دلم فصل بهار و دوست داشت
وا شدن پنجره ها رو دوست داشت
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام به به چقدر اینجا با صفاست
دستون طلا خیلی باحالیدا
همیشه بهاری باشی.
...
چقدر دلم فصل بهار و دوست داشت
وا شدن پنجره ها رو دوست داشت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)