بعضی ها گله دارند که چرا؟ گل سرخ خار دارد... در این فکرم که چرا نمی گویند:عجب... این بوته خار٫ گل سرخ دارد

خيلي موقع ها سيگار بودن بهتر از شمع بودن سيگاري که يه لوتي دودش کنه خيلي بهتر از شمعي که يه نامرد فوتش کنه

هميشه از خوبي هاي دوستت براي خودت يک ديوار بساز . اگه روزي بدي ديدي فقط يک آجر کم کن . بي انصافيه که ديوار و خراب کني

عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست...!!! عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد


به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می آوری، شاخه ای از آن را همين امروز به من هديه کن. (شکسپیر

توي زندگي بعضي چيز ها بزرگ ، بعضي چيز ها کوچک ، بعضي چيز ها ساده و بعضي چيز ها مهم هستند بزرگ مثل عشق: کوچک مثل غم :ساده مثل من: مهم مثل تو


ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است

به آنان که در زمينند رحم کن تا آنکه در آسمان است به تو رحم کند. پيامبر اکرم (ص)

قشنگترين لحظه هامو با سخت ترين دقايقت عوض مي كنم تا بدوني چقدر دوستت دارم

زندگي بايد پروازي شادي بخش ميان عقابها باشد نه دويدني جنون آميز ميان موشها

زنی می رفت … زني مي رفت ، مردي او را ديد و دنبال او روان شد . زن پرسيد که چرا پس من مي آيي ؟ مرد گفت : برتو عاشق شده ام . زن گفت : برمن چه عاشق شده اي ، خواهر من از من خوبتر است و از پس من مي آيد ، برو و بر او عاشق شو . مرد از آنجا برگشت و زني بدصورت ديد ، بسيار ناخوش گرديد و باز نزد زن رفت و گفت : چرا دروغ گفتي ؟ زن گفت : تو راست نگفتي . اگر عاشق من بودي ، پيش ديگري چرا مي رفتي ؟ مرد شرمنده شد و رفت

در راستای سیاست نرمخویی اوباما در برابر ایران دولت احمدی نژاد ترانه "سیا نرمه نرمه" را دسته جمعی سر دادند

به شيطان گفتم: «لعنت بر شيطان»! لبخند زد. پرسيدم: «چرا مي خندي؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام مي گيرد» پرسيدم: «مگر چه كرده ام؟» گفت: «مرا لعنت مي كني در حالي كه هيچ بدي در حق تو نكرده ام» با تعجب پرسيدم: «پس چرا زمين مي خورم؟!» جواب داد: «نفس تو مانند اسبي است كه آن را رام نكرده اي. نفس تو هنوز وحشي است؛ تو را زمين مي زند.» پرسيدم: «پس تو چه كاره اي؟» پاسخ داد: «هر وقت سواري آموختي، براي رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواري بيا


رب تو چنان كن كه پریشان نشوم محتاج برادران و خویشان نشوم بی منت خلق خود مرا روزی ده تا از در تو بر در ایشان نشوم.


موفق و شاد باشید.
یاعلی