به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    واپس ماندگی فرهنگی ... !

    سلام !

    khisebarani عزیز ، انشاالله که اتفاق خاصی نمیفته ...
    ...
    تاسف آوره ! دوستان لطفا در چنین مواردی بی تفاوت نگذرید . این نشون میده که حریم ها شناخته نشده یا در صورت شناخته شدن رعایت نمیشه ، اگر در برابر چنین کاری سکوت بشه ، فرد مقابل در کارش گستاخ میشه و ادامه میده ، اما اگر برخورد مناسبی انجام بشه ، حتما فرد در رفتار تجدید نظر میکنه ...

    چنین اتفاقی برای بنده هم افتاده ، فکر کنم گفتنش مفید باشه .

    تولد یکی از دختر های فامیل بود و بزن و بکوب برقرار ! اما اون روز عده ای از فامیل های دورمون هم وارد جمع شده بودن که بعضی هامون راحت نبودیم ... ولی به رومون نمیاوردیم ... گذشت و یخمون کمی باز شد . اینم بگم که جو فامیلی ما جوریه که دختر پسرامون با هم مثل خواهر و برادر راحتن و از بابت همدیگه کاملا احساس امنیت دارند ... وسطای مراسم بود ، من هم هر از چند گاهی اون افراد تازه وارد رو زیر نظر میگرفتم ... یهو دیدم یکی از پسرا یواشکی محافظ دوربینشو باز کرد شروع کرد به فیلم برداری از دختر هامون !!!!!

    خوشبختانه با اقدام فوریمون نتونست فیلم بگیره و ...

    این یه تجربه شد برای میزبان و همه ی ما که هر کسی رو به جمعمون راه ندیم .

    این رو فقط به دختر ها نمیگم ، حتی پسر ها هم دقت کنن ، کسی حق نداره بدون اجازه از شما فیلم یا عکس بگیره (یه موقع خوش به حالتون نشه که دختره تحویلتون گرفته و ازتون فیلم گرفته ! شاید فردا پس فردا از اون فیلم علیهتون استفاده بشه !:D) ، این اجازه رو به افرادی که بهشون اعتماد ندارید ندید که ازتون فیلم یا عکس تهیه کنن ، مخصوصا اگر از نظر اجتماعی معروف و یا در جایگاه حساسی باشید ...


    این اتفاق برای شخص خودم که پسرم افتاده ، توی فیلم دوربین اصلی یکی از مراسمامون دیدم دختره چند بار با موبایلش ازم فیلم گرفت ، الان هم نمیدونم اون فیلم پخش شده یا نه ... (هر چند که کار خاصی نمیکردم که بعدا برام دردسر ساز بشه)
    ...
    والسلام ...
    نقل قول نوشته اصلی توسط خسته
    فکر می کنید همیشه این جوری بوده و همیشه مردم این قدر بی تفاوت بوده اند ؟ فکر می کنید همیشه بی غیرتی و ... فرهنگ بوده ؟ هیچ وقت فکر کردین چی شده که فرهنگ سازی و خط قرمزها پاک شده ؟ هیچ وقت به کلمات قشنگی که با مقاصد کثیفی طراحی شده اند تا دین را مهجور کنند فکر کردین ؟
    این ها گفته برخی از متولیان فرهنگی ماست !!! :
    " نفی خطوط قرمز و انکار فصل الخطاب ها ضروری است، خطوط قرمز باید پاک شود."
    "مظاهر دینی چون حجاب و حیای زنان، نماد عقب افتادگی است."
    "دین خط و مرز قرمز و منطقه حفاظت شده ممنوعه ندارد."
    " نظریه غیرت دینی ویران کنند اندیشه و فرهنگ و تمدن است."
    "مظاهر دینی نماد عقب افتادگی است ... "
    خوب وقتی متولیان فرهنگی ما این جوریند چه انتظاری دارین ؟
    این کار رو بدون ارتباط با دین هم میشه بررسی کرد ، همون طور که بالا هم عرض کردم این ها حریم خصوصی محسوب میشه ، یکی از دوستان ما به ژاپن ( که به لائیک بودن معروفه) رفته بود ، برای گرفتن عکس با اساتید (که مرد بودند) بدون استثنا باید اجازه میگرفت ، این مورد درباره ی همه صدق میکرد نه فقط ایشون . این موضوع خیلی پیش پا افتاده هست اما در کشور ما که اینهمه ادعای دین و مذهب میشه ...

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    به نظر من ما نمیتونیم همه مردمو ادب کنیم توی مجالس خونادگی که برای خود ماست میشه تذکر داد اما فرض کنمی ما به مجلس شخص دیگه ای دعوت شدیم میتونیم به تک تک اعضا تذکر بدیم؟آقا فیلم نگیر خانوم موبایلتو خاموش کن؟
    به نظر شخص ینده کاری که ما میتونیم انجام بدیم مواظبت از حرکات و رفتارهای خودمونه مثلا وقتی خانومی به مجلسی میره که قاطی هست و در حال رقصیدن هستن(حلا بنده خدا خودش نشسته!) و همه در حال فیلم گرفتن هستند و ما غریبه ایم بهتره نوع لباسی که میپوشیم مناسب باشه... یا اون یک شبو نرقصیم!

    خیابونو کوچه بازار هم همین شکل ما 2 تا چشم داریم خیلی هم تلاش کنیم میشیم 4 چشمی! ولی بهتره برای اینکه ارامش داشته باشسم به فرض از خدا بیخبری هم فیلم بگیره اگر طرز پوششمون مناسب باشه چی کار میتونه بکنه؟ البته بهتره نوع پوشش و آرایش طوری نباشه که جلب توجه کنه(برای خانوم ها...اشتباه نشه منظورم با خیش بارونی نیست کلی عرض میکنم) اگر این طوری باشه اصلا فیلمی گرفته نمیشه...فکر کنم اینجوری بیشتر در امون هستیم تا اینکه بخواییم ملتی رو ادب کنیم چون همونطور که میبینیم خیلی ها درکی از حریم خصوصی ندارن!

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    به نظر من ما نمیتونیم همه مردمو ادب کنیم توی مجالس خونادگی که برای خود ماست میشه تذکر داد اما فرض کنمی ما به مجلس شخص دیگه ای دعوت شدیم میتونیم به تک تک اعضا تذکر بدیم؟آقا فیلم نگیر خانوم موبایلتو خاموش کن؟
    به نظر شخص ینده کاری که ما میتونیم انجام بدیم مواظبت از حرکات و رفتارهای خودمونه مثلا وقتی خانومی به مجلسی میره که قاطی هست و در حال رقصیدن هستن(حلا بنده خدا خودش نشسته!) و همه در حال فیلم گرفتن هستند و ما غریبه ایم بهتره نوع لباسی که میپوشیم مناسب باشه... یا اون یک شبو نرقصیم!

    خیابونو کوچه بازار هم همین شکل ما 2 تا چشم داریم خیلی هم تلاش کنیم میشیم 4 چشمی! ولی بهتره برای اینکه ارامش داشته باشسم به فرض از خدا بیخبری هم فیلم بگیره اگر طرز پوششمون مناسب باشه چی کار میتونه بکنه؟ البته بهتره نوع پوشش و آرایش طوری نباشه که جلب توجه کنه(برای خانوم ها...اشتباه نشه منظورم با خیش بارونی نیست کلی عرض میکنم) اگر این طوری باشه اصلا فیلمی گرفته نمیشه...فکر کنم اینجوری بیشتر در امون هستیم تا اینکه بخواییم ملتی رو ادب کنیم چون همونطور که میبینیم خیلی ها درکی از حریم خصوصی ندارن!
    اتفاقا همین مورد هم پیش اومده ، به عنوان مهمان از میزبان درخواست کردیم و اون هم از طریق ارکستر به شکلی دوستانه درخواست کرد که کسی فیلم برداری نکنه تا همه راحت باشند .

    راه دیگه اینه که در کارت های دعوت مهمانی تذکر داده بشه که فیلم برداری و عکس برداری ممنوع باشه ، بدون تعارف ! ;)

  4. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 فروردین 88 [ 11:03]
    تاریخ عضویت
    1387-11-09
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,324
    سطح
    35
    Points: 3,324, Level: 35
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط ASRIN GOZALI
    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    به نظر من ما نمیتونیم همه مردمو ادب کنیم توی مجالس خونادگی که برای خود ماست میشه تذکر داد اما فرض کنمی ما به مجلس شخص دیگه ای دعوت شدیم میتونیم به تک تک اعضا تذکر بدیم؟آقا فیلم نگیر خانوم موبایلتو خاموش کن؟
    به نظر شخص ینده کاری که ما میتونیم انجام بدیم مواظبت از حرکات و رفتارهای خودمونه مثلا وقتی خانومی به مجلسی میره که قاطی هست و در حال رقصیدن هستن(حلا بنده خدا خودش نشسته!) و همه در حال فیلم گرفتن هستند و ما غریبه ایم بهتره نوع لباسی که میپوشیم مناسب باشه... یا اون یک شبو نرقصیم!

    خیابونو کوچه بازار هم همین شکل ما 2 تا چشم داریم خیلی هم تلاش کنیم میشیم 4 چشمی! ولی بهتره برای اینکه ارامش داشته باشسم به فرض از خدا بیخبری هم فیلم بگیره اگر طرز پوششمون مناسب باشه چی کار میتونه بکنه؟ البته بهتره نوع پوشش و آرایش طوری نباشه که جلب توجه کنه(برای خانوم ها...اشتباه نشه منظورم با خیش بارونی نیست کلی عرض میکنم) اگر این طوری باشه اصلا فیلمی گرفته نمیشه...فکر کنم اینجوری بیشتر در امون هستیم تا اینکه بخواییم ملتی رو ادب کنیم چون همونطور که میبینیم خیلی ها درکی از حریم خصوصی ندارن!
    اتفاقا همین مورد هم پیش اومده ، به عنوان مهمان از میزبان درخواست کردیم و اون هم از طریق ارکستر به شکلی دوستانه درخواست کرد که کسی فیلم برداری نکنه تا همه راحت باشند .

    راه دیگه اینه که در کارت های دعوت مهمانی تذکر داده بشه که فیلم برداری و عکس برداری ممنوع باشه ، بدون تعارف ! ;)
    خب بايد به عرضتون برسونم كه با اينكه مي گين رو كارت بنويسيم فيلم برداري ممنوع موافقم اما مگه شما هر كسي رو تو مهمونياتون دعوت مي كنيد كه يه همچين چيزي رو بهش بگين تازه اگرم به آشنا بگين هم كه اصلا قهر مي كنه مهموني نمياد...
    اما به قول esterيكم تلاش مي كنيم مي شيم و دوتا چشمم قرض مي كنيم تازه مي شه چهار تا بازم نمي تونيم مواظب خودمون باشيم اينم قبول دارم كه بايد مواظب رفتارمون نوع لباس پوشيدنمون باشيم تا يه همچين چيزي پيش نياد مي دونم منظور ester كلي بود اما منم از اون دسته اي نيستم كه فكر مي كنيد كه بخوام جلب توجه كنم يا ...اما ببينيد جامعه ي ما چطور شده كه به يه پوشش ساده هم رحم نمي شه انقد خوشم مياد از اين پسرايي كه سعي مي كنن غرور خودشونو جلوي هر دختري نشون بدن و خم به ابرو شون نيارن و حتي هر دختري هم كه از پيشون رد مي شه رو اصن نبينن چه برسه به اينكه ...اين نوع تربيت آدما رو نشون ميده كاش منو شما مادرو پدراي نه چندان دور بتونيم بچه هامونو به نحو احسن تربيت كنيم كه مشكلات آينده ي فرزندانمون هم حل بشه
    يا حق

  5. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط khisebarani
    خب بايد به عرضتون برسونم كه با اينكه مي گين رو كارت بنويسيم فيلم برداري ممنوع موافقم اما مگه شما هر كسي رو تو مهمونياتون دعوت مي كنيد كه يه همچين چيزي رو بهش بگين تازه اگرم به آشنا بگين هم كه اصلا قهر مي كنه مهموني نمياد...
    اما به قول esterيكم تلاش مي كنيم مي شيم و دوتا چشمم قرض مي كنيم تازه مي شه چهار تا بازم نمي تونيم مواظب خودمون باشيم اينم قبول دارم كه بايد مواظب رفتارمون نوع لباس پوشيدنمون باشيم تا يه همچين چيزي پيش نياد مي دونم منظور ester كلي بود اما منم از اون دسته اي نيستم كه فكر مي كنيد كه بخوام جلب توجه كنم يا ...اما ببينيد جامعه ي ما چطور شده كه به يه پوشش ساده هم رحم نمي شه انقد خوشم مياد از اين پسرايي كه سعي مي كنن غرور خودشونو جلوي هر دختري نشون بدن و خم به ابرو شون نيارن و حتي هر دختري هم كه از پيشون رد مي شه رو اصن نبينن چه برسه به اينكه ...اين نوع تربيت آدما رو نشون ميده كاش منو شما مادرو پدراي نه چندان دور بتونيم بچه هامونو به نحو احسن تربيت كنيم كه مشكلات آينده ي فرزندانمون هم حل بشه
    يا حق
    با کلیت نوشته ی هر دوی شما ester و khisebarani موافقم .

    به نظر من یکی از مشکلات ما ایرانی ها در روابط همین تعارف های ماست که بیچارمون کرده ، اصلا موافق نیستم که اجازه بدم هر کسی یکی یدونه موبایل دربیاره فیلم برداری کنه ، هر کس میخواد قهر کنه ، قهر کنه ، به من ربطی نداره !!! البته این نظر منه ها ! فردا نرید تو فامیلتون دعوا راه بندازید !!! :D

    نقل قول نوشته اصلی توسط khisebarani
    انقد خوشم مياد از اين پسرايي كه سعي مي كنن غرور خودشونو جلوي هر دختري نشون بدن و خم به ابرو شون نيارن و حتي هر دختري هم كه از پيشون رد مي شه رو اصن نبينن چه برسه به اينكه ...اين نوع تربيت آدما رو نشون ميده
    خواهر جان ! ندیدن دخترا از طرف پسرا از نظر شما نشونه ی تربیته ؟؟؟!!!

  6. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 فروردین 88 [ 11:03]
    تاریخ عضویت
    1387-11-09
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,324
    سطح
    35
    Points: 3,324, Level: 35
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    آقايASRIN GOZALIمنظورم اين بود كه به دختراي مردم كاري ندارن چه برسه به اينكه سوژه پيدا كنن و ازش فيلم بگيرن و اين گفته فقط مال مسائل بيرون بود خيابون ,كوچه,يه دوتا غريبه نه آشنا سوءتفاهم نشه
    ياحق

  7. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: برهنگي فرهنگ

    اول قانون بعد هم کار فرهنگی مثل :کمربند ایمنی !اول قانون را سفت گرفتند و بعد هم فیلم وانیمیشن و...انقدر تکرار شد که طبق امار 85% راننده ها لحظه حرکت کمربند را میبندند. اگر شدید با اشخاص مریض و مجرم برخورد شود وما هم اشاعه ندهیم و همانطور که فرمودند در پوشش وارتباط رعایت کنیم
    مشگل حل میشود .


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.