سلام به مجردها
همیشه خوشبخت و سعادتمند باشید که آینده پیش روست . دلتان همیشه بهاری و سبز.
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
سلام به مجردها
همیشه خوشبخت و سعادتمند باشید که آینده پیش روست . دلتان همیشه بهاری و سبز.
تشکرشده 338 در 126 پست
سلام ani خوشبخت.
از طرف همه مجردا تشکر.
تشکرشده 2,462 در 461 پست
:سلام به دوستاي مجرد و متاهل تالار همدردي
دوستان خوبم ، من اينجا بي طرفم چون هم دوره مجردي رو تجربه كردمو يه دوره كوتاه تاهل رو
ولي دوباره برگشتم سر جاي اولم يعني تجرد!!!!
به عنوان يه دوست چند توصيه دوستانه به همه مجردها دارم ( با توجه به تجربه خودم)
اولا براي ازدواج مهمترين عامل معيارهاي صحيح هست ، سعي كنيد شخصي رو انتخاب كنيد كه مطابق با معيارهاتون باشه و از معيارهاي مطلوب خودتون كوتاه نياييد .اگر طرفتون مطابق با معيارهاتون بود اونوقت سعي كنيد عاشق بشيد و از ته قلب دوسش داشته باشيد.
صداقت ، تعهد و احترام متقابل در زندگي حرف اول رو مي زنه كه اگه كسي واقعا با ايمان باشه اين سه گزينه و خيلي چيزاي ديگه رو خود به خود رعايت خواهد كردو اين نويد يه زندگي خوب وشيرين رو خواهد داد
در آخر به دوستاني كه مثل بنده در حال حاضر مجرد تشريف دارند :D ميگم كه سعي كنيد كسي رو كه انتخاب مي كنيد عاشقش بشيد ، دوسش بداريد چون زندگي بدون عشق هيچ معنا و مفهمومي نداره، و متاهل بودن نه تنها سودي نخواهد داشت بلكه باعث زجر و فشار و استرس و .... انسان ميشه ، اما اگه يه انتخاب درست وصحيح و اصولي صورت بگيره متاهل بودن باعث رسيدن به آرامش ميشه يه آرامش واقعي
خدا رو صد هزار مرتبه شكر مي كنم كه اشتباهي رو كه در انتخاب همسر داشتم خداوند با لطف وعنايت خودش كمكم و كردو نجاتم داد: الان قدر زندگيم رو خيلي بيشتر مي دونم.... اما دوستان عزيز مجرد بودن يه دوره است و خواه ناخواه مي گذره قدرش رو بدونيم و سعي كنيم خودمون رو بيشتر به خداوند نزديك كنيم ، تا خدا هم دست كمك و ياريش رو در زندگي آيندمون از ما دريغ نكنه انشاءالله
هميشه عاشق باشيد هميشه شاد باشيد و هميشه با آرامش باشيد دوستاي گلم
تشکرشده 502 در 230 پست
آرمان عزیز دوستان بسیاری دارم که تا سن بالا ازدواج نکرده اند و راضی هستند. از طرفی مجرد بودن دوره است قابل حصول مجدد. یعنی ازدواج اشتباهی ، قابل جبران است. مشکل فرهنگ ماست که این را نمی پذیرد.
تشکرشده 147 در 67 پست
سلام
مجردي دوره خوبيه برا بالا كشيدن خودمون و به اهداف نزديك و نزديكتر شدن و لذت بردن و احساس خوشبختي
اما اگر ازدواج موفقي داشته باشيم خوشي و خوشبختيمون بازم بيشتر ميشه:D
منم مجردم اما
آرزو مي كنم تك تك ماها ازدواج موفقي داشته باشيم.
ايام به كام.سال نو مبارك![]()
تشکرشده 210 در 101 پست
سلام به همه دوستان خوب مجرد و متاهل خوشبختم
مجردی دوران خوبیه خیلی کارها رو می شه توی این دوران انجام داد خیلی آزادی ها رو می شه داشت . می شه متکی به خود بود بدون وابستگی به هیچ کس و هیچ چیز تنها وابسته به خدااا ...
هیچ کدوممون چه مجرد و چه متاهل تنها نیستیم هممون خدای به این عظمت و بزرگی رو داریم قبول دارم گاهی یه حس تنهایی به آدم دست می ده ممکنه اون لحظه آرزو کنیم که کسی رو داشته باشیم تا تنهایی هامون و شادی هامون رو باهاش قسمت کنیم
امیدوارم اگر قرار ازدواجی صورت بگیره بهترینش رو براتون آرزو می کنم ولی اگر ازدواجی مناسب نباشه صورت نگرفتنش خیلی بهتره
آرزومند همه آرزوهای قشنگتون![]()
تشکرشده 29 در 17 پست
یه سلام بهاری به همه شما دوستای مجردم
و ممنون از شما star7 که این موضوع رو ایجاد کردی ،واقعا که انتخاب این موضوع کاملا به جا بود.
دوستان منم یکی از مجردای خوشبخت هستم که فکر می کنم همیشه از دوران مجردیم نهایت استفاده رو کردم و البته می کنم اما راستش به قول بعضی از مجردای همین تالار حالا که نزدیک عید و فصل تغییرو تحول طبیعته منم خیلی دلم می خواست که یه تغییر مثبت توی زندگیم رخ می داد چرا که واقعا این روزا وجودم سرشار از عشق شده و به قولی از شمیم بهار مست شدم و دلم می خواست این مستی و عشق رو با کسی که لایق عشق باشه تقسیم می کردم .
راضیم به رضای معبود.
دلتون سرشار از عشق ولبتون خندون.
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام
مجردی خوبه و متاهل بودن خوبتره
تنهایی نداری همراه داری غمهات و به همدیگه می گید . تو بغل همدیگه شب و به صبح می رسونی . همسفر داری . هم سفر داری . همدل خوش به حالتون متاهل ها
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
چه جمله ناآشنایی......""مجردی"".
تا وقتی مجردی باید فکر متاهلی باشی....وقتی متاهل شدی دنبال آزادی مجردی هستی(البته اگه آزادی بیشتر باشه)
تا وقتی مجردی باید از صبح تا شب تلاش بکنی تا مبادا در آینده و در دوران متاهلی کم بیاری......وقتی متاهل شدی هم باید تلاش کنی تا پیش زن و بچه شرمنده نشی.
تا وقتی مجردی دنبال فرد مناسبت می گردی.....وقتی پیداش کردی و متاهل شدی دنبال عیب هایش می کردی.
تا وقتی مجردی فکرت مشغول تیپو ..درسو...شغلو...این جور چیزاست...وقتی هم متاهل شدی فکرت دنبال تیپ ...درس..و شغل بچه و خانوادته.
خلاصه فرقی نمی کنه که مجرد یا متاهل باشی چون در هر شرایط..... اصلی که پایدار می مونه و تغییر نمی کنه اصل//""تلاشو کوششه".
ما که "مجردیم" و راضی به رضای خدا....وقتی هم متاهل شدیم راضی هستیم بازم به رضای خدا.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام طوری نوشتی مجردا فقط بیان تو بیچاره متاهلا حساس شدن ببینن چه خبره امیدوارم مجردا هم با دلخوش و شاد و امیدوار سال جدید رو شروع کنن و خوشبخت باشن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)