سلام به تمام دوستان
موضوع خیلی جالبی است به نطر من هیچ دختری نباید با پسری دوست بشه جون تمام ننگها و بذیها همه به دختر بر می گردد .
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام به تمام دوستان
موضوع خیلی جالبی است به نطر من هیچ دختری نباید با پسری دوست بشه جون تمام ننگها و بذیها همه به دختر بر می گردد .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)