آرمان جان برادر من! ازدواج من بر اساس فال شما "بسیار خوب" شد " اردیبهشت و دی" ولی ما داریم از هم جدا می شیم و طلاق می گیریم
مطمئنی که پیشگوییت درسته؟؟
تشکرشده 77 در 52 پست
آرمان جان برادر من! ازدواج من بر اساس فال شما "بسیار خوب" شد " اردیبهشت و دی" ولی ما داریم از هم جدا می شیم و طلاق می گیریم
مطمئنی که پیشگوییت درسته؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)