ساران خانم گل درود بر شما؛یقین داشته باشید که شما به خودی خود خوبید،مهم هستید،ارزشمندید،قابل احترامید و زیبا سیرت و زیبا صورتید و . . . .
اصلاً خودتان را بخاطر نداشتن دوست پسر یا نپسندیدن خواستگاران سرزنش نکنید که شخصیت و بزرگی شما به این چیزها وابسته نیست.شما یک انسانید که واجد نعمات بسیارید و هویت و درون و خویشتن شما به هیچ چیز *بیرونی* بستگی ندارد؛
اندکی شکیبایی و افزایش آگاهی را جزو اهدافتان در نظر گیرید؛؛؛بدرود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)