دوستای خوبم من به یک موسسه ادامه تحصیل از راه دور مراجعه کردم و یک ترم دروس پیش دانشگاهی رشته انسانی رو با موفقیت گذراندم (امتحانات جبرانی ترم اول )در این موسسات که برای بازماندگان از تحصیل تاسیس شده خیلی به دانش آموزانشون کمک می کنند مثلا برای امتحان لازم نیست که همه کتاب رو بخونیم برای هر درسی جزوه میدن که از همان امتحان میگیرن و خیلی از امتحانات دوره دبیرستان راحت تره و تصمیم دارم که یکی از رشته های فراگیر رو انتخاب کنم و توی امتحاناتش شرکت کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)