سلام
بنظرم ادامه رابطه با همچین آدمی اصلا صلاح نیست .
بعضی ها هستند که مشکلات اخلاقی دارند ( مثل همین نامزد شما ) و ادعا میکنند که با وقتی با کسی قرار ازدواج گذاشتند این کارها رو ترک میکنند . بنظرم حتی اینها هم قابل اعتماد نیستند و ممکنه بعد از مدتی ( مثلا یکی دوسال ) دوباره به روش گذشتشون برگردند . حالا این نامزد شما که برای همین مدت کوتاه هم دست از این رفتار ها برنداشته .
بنظر من بهتره در ازدواج کسی را انتخاب کنید که از سلامت اخلاقی و روانی برخوردار باشه . نه کسی که مشکل روانی و یا اخلاقی داره و میخواد به خاطر شما اونو حل کنه . یا شما امیدوار باشید که میتونید تغییرش بدید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)