دوستان عزیز ممنون از زحماتتون و جوابهاتون
ممنون از همه کسایی که درکم کردند و راهنمایی کردند. اما صرف به دوستایی که گقتند ازدواج از طریق دوستی به جایی نمیرسه باید بگم منم موافقم و اگه خونده باشین - از روز اول هم ما با هم اون دوستی که شما برداشت کردید نبودیم. اول از خواستگاری شروع شد و بعد از شناخت هم بهش علاقمند شدم.
به هر حال همینقدر بگم که همه چیز تموم شدیه روزی اگه حالی برام مونده بود شاید بیام و دلیلش را بگم. شایدم ما برای هم ساخته نشدیم ... بگذریم.
به هر حال میدونم دوستش دارم و ......انشاالله که اونم خوشبخت بشه![]()







یه روزی اگه حالی برام مونده بود شاید بیام و دلیلش را بگم. شایدم ما برای هم ساخته نشدیم ... بگذریم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)