ساران سلام این احساس طبیعی است اما دوست شدن با جنس مخالف واقعا یک ریسک بزرگه چون توی این وادی نمیشه روی جنس مخالف حساب باز کرد من پیشنهاد می کنم اوقات فراغتتو کاملا پر کنی تا جای برای تنهایت نباشه توی همین تالار هم می تونی بطور کاملا ناشناس بدون ارتباط حضوری با اعضا دردل کنی چون بهترین دوستهای بدون ضرر را در این جا می تونی پیدا کنی چون اگر دوست پسر داشته باشی شاید درآینده برای ازدواج با کسی دیگر برات ایجاد مشکل کن ویا موجب دلهره همیشگی برای زندگیت باشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)