بعد چند بار دیدن فیلم (وقتی که همه خواب بودند) باز هم حیفمان آمد نبینیم .این فیلم بیشتر شبیه یک شعر عاشقانه بود ،یک آهنگ پر احساس تا فیلم .
داستان عشق یک زن در نزدیک به یک قرن ، برای زیارت خانه خدا. و رسیدن به آن:نه در روی زمین، در آسمان ! از منظر دل ، نه از منظر چشم !
با بازی عالی خانم گلاب آدینه و آقای فروتن .وفیلم عالی دیگر این هفته :(دستهای خالی )که نقطه اوج فیلم ،وقتی پدر دختر مقتول برای رضایت به پدر دختر قاتل شرط میکند که :ای پدر برو شفای پسر بیمار مرا از امامت التماس کن !بعد پدر دختر قاتل میاید میگوید :رفتم ،خواستم بگویم رویم نشد ! خواستم بگویم چند سال اسیر بودم به یاد زینب افتادم ،خواستم بگویم رزمنده بودم یاد کربلا و....آخرش دیدم چیزی ندارم برای شفاعت دستهایم خالی است !برای همین رویم نشد ! یاد مرحوم خسرو شکیبایی گرامی (بازیگر نقش پدر دختر قاتل )