نقل قول نوشته اصلی توسط آرمان 26
<bgsound src="http://www.tarhebartar.ir/music/Ebi_balopar.mid" loop="-1">

سلام دوستان عزيز ، شش تا سئوال دارم كه مربوط به اولين هاي شما ها ميشه اگه جواب بديد ممنون ميشم



1.اولین تاپیكی كه توش پست زدین (پاسخ دادين) اسمش چی بود؟ مال چه كسی،تو كدوم انجمن و چند وقت پیش؟

2.اولین تاپیكی كه خودتون ايجاد كردين تو كدوم انجمن بود و چه اسمی؟

3.اولین كسی كه تو تالار باهاش حرف زدین از طريق پيغام خصوصي واونم جوابتونو داد كی بود؟

4. اولین نفری كه دیدین از تالار خداحافظي كرد كی بود؟

5.اولین تاپيك يا پستي كه واقعا به دلتون نشست كدوم بود ؟ چه كسي اونو ايجاد كرده بود؟

6.اولین كسی كه تو تاپیكتون پست زد چه كسي بود؟
1- نمی دونم. یادم نیست.
2- اختلاف و دعوا با خانواده همسر به اسم زبان تلخ خانواده همسر
3- الینای عزیز
4- محمد ابراهیمی
5- خدا رو شکر شکر شکر. در انجمن افراد خوشبخت . فکر می کنم نوشته گرد آفرید عزیز
6- اولین کس الینای عزیز برام پست زد.