به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 87 [ 01:47]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,013
    سطح
    33
    Points: 3,013, Level: 33
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    دوستان عزیز من از این که این همه لطف داشتین و در مورد من محبت کردین بسیار ممنون و سپاس گذارم وقتی این حرفهای شما رو خوندم یک مقدار آرام شدم امید وارم که بتونم این زحمات شما دوستان رو جبران کنم

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    با این شعر مطلبم را آغاز میکنم:
    اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرابشکست لیلی
    باور کن خدا هرکسی را بیشتر دوست دارد بیشتر با سختیها امتحان میکند ،مطمئن باش با انگیزه و پشتکاری که داری موفق میشوی من کسانی را دیدم از موقعیت شما بسیار مشگلتر(فوت پدر ومادر ،ارث پدر ومادر را برادرهابردند وورشکسته گی مالی و بیماری شدید همزمان با هم )ولی توانستند به سلامت عبور کنند ،چند نکته اگر خواستی عمل کن :1- دائم الوضو باش (احساس ارتباط مستمر با معبود ) 2-یک در آهنین به گذشته و آینده بگذار و فقط برای همان روزت برنامه ریزی کن 3- برای پدر ومادرت دعا کن برای ما هم اگر خواستی همچنین 4- ارتباطت را با تالار حفظ کن

  3. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    سلام دوست عزیز
    هر وقت هر جا مشکلی برات پیش اومد هیچ وقت حسر ت و غصه نخور چون این طوری کلی از وقت گرانبهات صرف غصه و افسوس خوردن می شه و تو ممکنه خیلی از اهداف و آرزوها تحقق توانایی هات عقب بمونی .

    غم از دست دادن پدر و مادر خیلی سخته و سخت تر از اون هیچ کسی رو نداشتن و احساس بی کسی کردن ولی شما که بی کس نیستید یعنی هیچ کس بی کس نیست ما همه مون خدا رو داریم . خدایی که این همه توانایی بهت داده مطمئن باش با کمی تلاش از طرف خودت راه استفاده از اون رو هم نشونت می ده پس دست از تلاش برندار .
    از تو حرکت از خدا برکت .

    پول اون دختر خانم رو هم می تونی بدی و تکلیف خودت رو هر چه زودتر روشن کنی . به امید خدا مشکل کارتون که حل شد می تونی با انتخاب یک دختر مناسب و دلسوز همه دلتنگی ها و تنهایی هات رو جبران کنی.
    یا حق
    خدانگهدارتون

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 87 [ 01:47]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,013
    سطح
    33
    Points: 3,013, Level: 33
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    من از دیروز تا حالا که حرفم را با شما دوستان عزیز در میان گذاشتم و راهنمایی های خوبی که کردید احساس آرامش بهم دست داده دیروز به قدری ناراحت بودم که داشتم گریه می کردم و بر حسب اتفاق این سایت رو دیدم و چه خوبه که هنوز افرادی توی دنیا هستن که بدون ریا و چشمداشتی به آدم کمک می کنند

  5. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    سلام !
    از اینکه مختصر و مفید مشکلتون رو گفتین و ما رو متوجه کل وضعیتتون کردین بهتون تبریک میگم(اگه ما خانمها بودیم این غصه مثنوی هفتاد من کاغذ میشد !)اول از همه برای روح پدر و مادرتون آرزو میکنم خدا اونا رو غریق رحمت کنه و برای خود شما هم آرزوی موفقیت و توفیق میکنم!
    و بعد ... شما یکدفعه با چندین مشکل و غصه بزرگ کاری روحی و خانوادگی و از دست دادن پایگاه و آرامش خونوادگی و اجتماعی مواجه شدین که باید سر یه فرصت مناسب با همگیشون کنار بیان .و اینو میگم اولین قدم برای هر مردی کاره! .چون تا شرایط ایمنی کاری و یه محیط آرام خونگی پیدا نکنید نمی تونید به مابقی فکر کنید(مثل اون مشکلاتی که درباره نماز صبح یا یه حمام ساده گفتین و واقعا متاثر شدم برای شمائی که موفق و تحت حمایت خانوادگی بودین)حتما خیلی سخته.گاهی ما حتی وقت گریه کردن برای مصیبتها و مشکلاتی رو که دیدیم نداریم پس باید به مسیرمون ادامه بدیم تا برسیم به یه جای امنی اون وقت بغض گریه هامون باز بشه /از این بابت براتون آرزوی صبر و تسکین میکنم!
    و امیدوارم با پیدا کردن جایگاه اجتماعیتون بقیه مشکلات رو هم به مرور زمان بتونید حل کنید .وهمین ...
    موفق باشید!

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    برادر عزیزم شما همه چیز دارید یه لحظه فقط به این فکر کنید که شاید خیلی ها واقعا دلشان بخواهد جای شما باشند
    شما یک پسر پر انرژی و سالم هستین
    مطمئنا به زودی کار خوبی (با توجه به تخصصتان و تجربه تان)پیدا میکنین
    شما یک پسر هستین میتونیین خیلی زود با کمی تلاش مستقل شین و از عموتون جدا شین(بچه صغیر که نیستین)
    در مورد اون دختر هم شاید عوض شده باشد(بعضی ها خیلی بی ظرفیت هستند) باید وضعیت کنونی و خواسته های الان او را بیشتر زیر نظر بگیرین تا ببینید که با معیار های شما همخوانی دارد یا نه
    هرگز نگذارید کسی شما را دست کم بگیرد و
    هرگز خود را دست کم نگیرید که خدا را از خود ناراحت ساخته اید
    در اخر واقعا این را بدانید که وضعیت خیلی ها در دوره هایی از زندگی شان از الان کنونی شما بدتر بوده
    صبور باشید و امید وار که خدا با صابران است

  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 87 [ 01:31]
    تاریخ عضویت
    1387-11-27
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2,932
    سطح
    33
    Points: 2,932, Level: 33
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Exclamation RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    duste khube man
    man age jaye to budam miraftam naze dust dokhtaramo mikeshidam 2 bare bahsh ashti mishodam chon kheili dokhtare khubiye az in dokhtara peyda nemishe motmaen bash fagat 1y bud unam be ture shoma khorde khosh be haletun
    taze khoda nakone chie kash man jaye shoma budam
    pas faramush nakona gadresho bedun
    hala khasti pulesham bede ekhshal nadare 1 chizi ham bezari rush bedi jaye duri nemire vali aziyatesh nakon poshte saresham in harfaro nazan narahat mishe
    omidvarm javabam baratun mofid bashe

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 آذر 88 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1387-1-20
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,031
    سطح
    40
    Points: 4,031, Level: 40
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    من کاملا" تورو درک میکنم.میدونم غم از دست دادن عزیز چیه،چجوری از داخل آدمو داغون میکنه.حتی الان که دارم برات مینویسم نمیتونم جلو اشکامو بگیرم.وقتی من یکی از عزیزترین آدامای تو زندگیمو از دست دادم تا یک ماه براش گریه نکردم.دلم نمی خوست کسی بدونه چقدر به وجودش نیاز دارم اما وقتی باورم شد که دیگه ندارمش و همه چی با سهل انگاری یه راننده بی خواب از بین رفته اون موقع گریه کردم انقدر که دیگه اشکی برام نموند.اما اون اشکها مثل مرگ ققنوس بودن برای من زندگی دوباره شد،من از اون روز شروع شد.
    من نمیدونم رابطه تو با اون دختر چجوری بوده و چقدر بهم علاقه دارین اما ممکنه بخاطر شرایطی که داری حساس شده باشی و از کاه کوه ساخته باشی.اما اگه واقعا" حق باتو باشه و اون قادر به درک تو نیست بهتره ترکش کنی.آدمها تو سختیها خودشونو نشون میدن.
    بد نیست یه مسافرت بری(اما اولش مشخص نکن کی برمیگردی)حال و هوات عوض میشه برای روحیت خوبه.
    شاید من توی برنامه نویسی تجربه زیادی نداشته باشم اما واقعا" خوشحال میشم بتونم کمکت کنم.

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مهر 88 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    8,997
    سطح
    63
    Points: 8,997, Level: 63
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    331

    تشکرشده 338 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    الهی داداشی متاسفم. از صمیم قلبم از خدای مهربون می خوام کمکتون کنه و مطمئنم به لطف خدا زندگیتون هر روز بهتر و بهتر می شه همه چی رو به خدا بسپارید .
    در مورد کار که مطمئنم با سخت کوشی موفق موفق می شید و خصوصا در مورد کامپوتر به مدرک بالا نیازی نیست .
    پس خودتون رو نبازید و هرگز خودتون رو دسته کم نگیرید.
    اما بازم سعی کنید دل اون دختر رو به دست بیارید. و حتما باهاشون صحبت کنید. شاید سوئ تفاهمی باشه یا موضوعی که شما مطلع نباشید و پیش خودتون قضاوت کنید. فقط کمی صبر کنید و از خدای بزرگ کمک بخواید
    ایشاالله هر چی خیره همون شه.

  10. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی

    يعني هيچ راهي براي برگشت به روال سابق(از جهت همكاري و دوستي با هم)ندارين؟بهش توضيح بده كه همونقدر كه اون تو اين پروژه ضرر كرده تو هم ضرر كردي
    اصلا چرا تو اين هيري ويريه بيكاريت بايد 3 مليون پول بهش بدي!!؟؟
    خيلي دلم ميخواد كمكت كنم.....


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. زنم اصرار به طلاق داره. زنمو دوست دارم. تو رو خدا کمک کنید. 3
    توسط tanhaye93 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 02:22
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. خداوند تو را دوست دارد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 19:05
  5. يه دوست خوب تو دانشگاه يا هرجاي ديگه؟
    توسط کنجکاو در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 شهریور 87, 08:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.