يعني هيچ راهي براي برگشت به روال سابق(از جهت همكاري و دوستي با هم)ندارين؟بهش توضيح بده كه همونقدر كه اون تو اين پروژه ضرر كرده تو هم ضرر كردي
اصلا چرا تو اين هيري ويريه بيكاريت بايد 3 مليون پول بهش بدي!!؟؟
خيلي دلم ميخواد كمكت كنم.....
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
يعني هيچ راهي براي برگشت به روال سابق(از جهت همكاري و دوستي با هم)ندارين؟بهش توضيح بده كه همونقدر كه اون تو اين پروژه ضرر كرده تو هم ضرر كردي
اصلا چرا تو اين هيري ويريه بيكاريت بايد 3 مليون پول بهش بدي!!؟؟
خيلي دلم ميخواد كمكت كنم.....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)