نقل قول نوشته اصلی توسط شیلا
سلام
ممنون نیلوجان مطالب خوبی بود ممکن بود کلاه سرمون بره!!!!
ما بیچاره ها از این دنیا یه حق کوچولویی داشتیم که همین هم کلی براش تبصره گذاشتند . یک کلام همین رو هم کلا ازمون بگیرند تا خیال همه راحت بشه.
آخه خانمی که با هزار امید وارد زندگی جدیدش می شه اگر خدایی نکرده دچار مشکل شد باید چه کار کنه ؟ در صورتی که می گن مرد می تونه بدون هیچ پرسشی همسرش رو طلاق بده ( اونم بدون هیچ مهریه ای یا اینکه بخواد قرون قرون روی هم بزاره و بده که اونم به درد خودش می خوره)!!!
واقعا کجای این عدالته؟
می شه بگید دلیل این حقتون چیه؟ یعنی به دنیا اومدنتون به عنوان جنس مونث حق مهریه 100 میلیونی رو بهتون بده؟