طراحي واسكيس در معماری خیلی مهم است و اصولا هم در دانشگاه درست و حسابی یاد نمی دهند شما می توانید از کلاسهای آزاد استفاده کنی . معماری دید هنری و ایده نو می خواهد و تا حدی هم سلیقه و ابتکار
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
طراحي واسكيس در معماری خیلی مهم است و اصولا هم در دانشگاه درست و حسابی یاد نمی دهند شما می توانید از کلاسهای آزاد استفاده کنی . معماری دید هنری و ایده نو می خواهد و تا حدی هم سلیقه و ابتکار
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)