طراحي واسكيس در معماری خیلی مهم است و اصولا هم در دانشگاه درست و حسابی یاد نمی دهند شما می توانید از کلاسهای آزاد استفاده کنی . معماری دید هنری و ایده نو می خواهد و تا حدی هم سلیقه و ابتکار