مورد اول که مطمئن باشید گذراست و خیلی راحت حل میشه من هم تقریبا چنین مشکلی رو داشتم باید در سکوت کامل می خوابیدم و کوچکترین صدا و حرکتی حتی صدای درب سرویس بهداشتی خونه که از اتاق من تقریبا یه 5 متری فاصله داشت و در اتاق من هم همیشه بسته است من رو بیدار می کرد ولی بعد از عقدم اونقدر راحت و آسوده توی بغل نامزدم می خوابیدم که بعضی وقتا نامزدم بهم می گفت تو وقتی می خوابی رسما میمیری!
در مورد دومی هم بهتره با دختر مورد علاقه تون برید پیش مشاور هر مشاوری که ایشون قبولش داشته باشن و از ایشون هم موکدن بخواهید که به کسی چیزی نگه که اگر امروز این مسئله شما نقل دهان بقیه بشه فردا جزئی ترین مشکلات زندگی شما و در کل تمامی اتفاقات زندگیتون نقل دهن همین مردم میشه فک کنم این یه مورد خوبی باشه برای امتحان و سنجش دختر مورد علاقه تون در مورد حفظ حریمها و صحبتها