ضمن تایید حرفهای نقاب گرامی ؛ بنظر من نباید از جواب نه شنیدن ترسید . شما اگر روزی موردی را دیدی و فکر کردی ارزش جلو رفتن را دارد به جواب نه فکر نکن . بهر حال آنها مختار هستند قبول کنند یا خیر ، و این دلیل سرشکستگی نیست . اصلا ممکنه شما برید خواستگاری و یکی دوجلسه صحبت کنید و متوجه بشید که نظر شما منفی است . این را در نظر بگیرید که ازدواج امر تعارف برداری نیست . حجب و یا خوب است اما در امر ازدواج نباید با هیچ کس رودربایستی داشته باشید .
موفق باشید .