دوست عزیز من هم در تنفر از این کشور با شما هم نظرم. البته ایران کنونی و نه از این پهنه ی جغرافیایی زیبا بلکه از آنچه در آن می گذرد. شما حق دارید در پوشش آزاد باشید و هزاران حق دیگر دارید که از آن محرومید اما متاسفانه در این کشور می گویند خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو. همون قضیه ی گوسفنده که تا یکی یه جایی بره بقیه هم به دنبالش.... و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.






علاقه مندی ها (Bookmarks)