سلام دوستان
مي خواهم يك رمان را به شما معرفي كنم كه بخوانيد
واقعاً رمان زيبايي است
و البته اگر كسي بخواهد مي تواند درسهاي بزرگي از اين سرگذشت بگيرد
باز هم تأكيد مي كنم كه رمان بسيار زيبايي است. بخوانيد ضرر نمي كنيد.
تشکرشده 992 در 530 پست
سلام دوستان
مي خواهم يك رمان را به شما معرفي كنم كه بخوانيد
واقعاً رمان زيبايي است
و البته اگر كسي بخواهد مي تواند درسهاي بزرگي از اين سرگذشت بگيرد
باز هم تأكيد مي كنم كه رمان بسيار زيبايي است. بخوانيد ضرر نمي كنيد.
دانه (یکشنبه 21 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)