من نمی فهمم شما اول یکی رو پیدا میکنی باهاش یه هفته هستی بعد ولش میکنی . بعد یه جا میای میگی من 30 دقیقه هم بیشتر با دختری حرف نزدم . مگه میشه ؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 29 در 19 پست
من نمی فهمم شما اول یکی رو پیدا میکنی باهاش یه هفته هستی بعد ولش میکنی . بعد یه جا میای میگی من 30 دقیقه هم بیشتر با دختری حرف نزدم . مگه میشه ؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)