من نمی فهمم شما اول یکی رو پیدا میکنی باهاش یه هفته هستی بعد ولش میکنی . بعد یه جا میای میگی من 30 دقیقه هم بیشتر با دختری حرف نزدم . مگه میشه ؟؟؟؟؟؟