به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مهر 88 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-23
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 6 اشتباه زنان در برابر مردان

    اشتباه6:
    هنگامي كه نيازهايمان را از مردان مطالبه مي كنيم مانند دختربچه ها رفتار مي كنيم

    چگونه اين كار را مي كنيم؟
    1- موقعي كه جواب درست موردي را مي دانيم طوري رفتار مي كنيم گوئي ساده لوح و چشم و گوش بسته هستيم.
    2- به هنگام عصبانيت و يا ناراحتي طوري رفتار مي كنيم كه گويي رنجيده هستيم لب و لوچه آويزان مي كنيم احساساتي نظير ترس-غم و احساس گناه را بجاي خشم و عصبانيت بروز مي دهيم و خشم را درون خود سركوب مي كنيم.
    3- تظاهر مي كنيم سردرگم و گيج شده ايم درحاليكه واقعاً اينطور نيست.
    4- با مردها چنان رفتار مي كنيم كه گوئي پدرمان مي باشد روي پاهايش مي نشينيم-اعتراف به او بخاطر اينكه آن روز دختر بدي بوديد.
    5- با صداي توأم با گريه صحبت مي كنيم زمانهايي كه:
    الف) از گفتن آنچه در ذهن داريم بترسيم
    ب) از عكس العمل آن مرد وحشت داريم
    ج) احتمال دهيم با ما موافقت نمي كند
    6- اغتشاش و سردرگمي در زندگيتان ايجاد كردن تا اينكه مردي به كمكتان بشتابد.
    تأثير:
    اين برخوردها موجب مي شود مرد مانند يك بچه با شما رفتار كند نه يك زن واقعي درنتيجه شور-حرارت و عشق از بين مي رود و نسبت به شما احساس مسئوليت بكند.
    راه حل:
    1- از تمام رفتارهاي بچه گانه تان با مردها ليستي تهيه كنيد.
    2- وقتي گريه مي كنيد از خودتان بپرسيد آيا واقعاً عاملي وجود دارد كه من بخاطرش عصباني باشم؟ احساسات واقعيتان را مانند يك بزرگسال ابراز كنيد.
    3- بارديگر كه احساس گيجي و سردرگمي كرديد از خودتان بپرسيد: اگر گيج نباشم احتمالاً احساس واقعيم اين است كه ... قبل از اينكه به سردرگمي دچار شويد و انتظار مردي را بكشيد ببينيد شايد خودتان بتوانيد حلش كنيد.

  2. 2 کاربر از پست مفید fereshth تشکرکرده اند .

    fereshth (یکشنبه 03 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.