اشتباه6:
هنگامي كه نيازهايمان را از مردان مطالبه مي كنيم مانند دختربچه ها رفتار مي كنيم
چگونه اين كار را مي كنيم؟
1- موقعي كه جواب درست موردي را مي دانيم طوري رفتار مي كنيم گوئي ساده لوح و چشم و گوش بسته هستيم.
2- به هنگام عصبانيت و يا ناراحتي طوري رفتار مي كنيم كه گويي رنجيده هستيم لب و لوچه آويزان مي كنيم احساساتي نظير ترس-غم و احساس گناه را بجاي خشم و عصبانيت بروز مي دهيم و خشم را درون خود سركوب مي كنيم.
3- تظاهر مي كنيم سردرگم و گيج شده ايم درحاليكه واقعاً اينطور نيست.
4- با مردها چنان رفتار مي كنيم كه گوئي پدرمان مي باشد روي پاهايش مي نشينيم-اعتراف به او بخاطر اينكه آن روز دختر بدي بوديد.
5- با صداي توأم با گريه صحبت مي كنيم زمانهايي كه:
الف) از گفتن آنچه در ذهن داريم بترسيم
ب) از عكس العمل آن مرد وحشت داريم
ج) احتمال دهيم با ما موافقت نمي كند
6- اغتشاش و سردرگمي در زندگيتان ايجاد كردن تا اينكه مردي به كمكتان بشتابد.
تأثير:
اين برخوردها موجب مي شود مرد مانند يك بچه با شما رفتار كند نه يك زن واقعي درنتيجه شور-حرارت و عشق از بين مي رود و نسبت به شما احساس مسئوليت بكند.
راه حل:
1- از تمام رفتارهاي بچه گانه تان با مردها ليستي تهيه كنيد.
2- وقتي گريه مي كنيد از خودتان بپرسيد آيا واقعاً عاملي وجود دارد كه من بخاطرش عصباني باشم؟ احساسات واقعيتان را مانند يك بزرگسال ابراز كنيد.
3- بارديگر كه احساس گيجي و سردرگمي كرديد از خودتان بپرسيد: اگر گيج نباشم احتمالاً احساس واقعيم اين است كه ... قبل از اينكه به سردرگمي دچار شويد و انتظار مردي را بكشيد ببينيد شايد خودتان بتوانيد حلش كنيد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)