به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مهر 88 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-23
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: 6 اشتباه زنان در برابر مردان

    اشتباه 5:
    زنان از موضع ضعف برخورد مي كنند

    ما زنها به اين شكل درآمده ايم كه احترام شخصي-عزت نفس-اعتماد به نفسمان را فدا كنيم تنها به اين دليل كه مردي ما را دوست داشته باشد.
    چگونه عزت نفسمان را زير پا مي گذاريم؟
    1- اجازه مي دهيد با شما طوري رفتار كنند كه دوست نداريد با دخترتان رفتار شود.
    2- براي حفظ عزت نفستان مقابل مردها نمي ايستيد.
    3- در ترس دائم از انتقاد و عدم تأثير از سوي همسرتان زندگي مي كنيد.
    4- به عشق و محبتي كه كمتر از آن چه كه مي دانيد استحقاقش را داريد راضي مي شويد.
    5- هرگاه از موضع ضعف با همسرتان برخورد مي كنيد به او اجازه مي دهيد تا رفتاري محترمانه با شما نداشته باشد و اين حالت است كه عشق و احترام شخصي خود را از دست مي دهيد.
    ما زنها عادت كرديم كه برايمان احترام چنداني قائل نباشند به همين دليل به مردان زندگيمان اجازه مي دهيم كمتر از آن چه استحقاقش را داريم به ما عشق بورزند.
    ما غالباً اينطور است كه از شرايط خود اطلاع چنداني نداريم مگر آنكه شرايط تغيير كند و به يك باره قياس دو جفت كفش (با خريد يك كفش راحت و مناسب مي فهميم كه كفش قبلي چقدر نا مناسب بود) چنان برايمان بزرگ جلوه كند كه اعتراف مي كنيم قبلاً خوشبخت نبوده ايم
    ما گاهي سرد و نا مهربان برخورد مي كنيم و هفتة بعد از اين سردي خودمان ناراحت مي شويم و تسليم مي شويم و عذرخواهي مي كنيم و دوباره هفته بعد از اينكه از خودمان ضعف نشان داده ايم ناراحت مي شويم و ... اين همان رفتاري است كه موجب مي شود مردها ما را دمدمي مزاج و غيرقابل پيش بيني و باري به هر جهت و اعصاب خوردكن بنامند.
    چگونه در مقابل مردان از موضع ضعف برخورد نكنيم؟
    يكي از بزرگترين اشتباه هايي كه ما زنها در رابطه با مردها مي كنيم اين است كه به آنها به خاطر بدرفتاري كه با ما دارند جايزه مي دهيم.
    ما در واقع به مردها اينگونه مي گوئيم كه تو مي تواني هر رفتاري كه بخواهي با من داشته باشي و هرچه بدتر با من رفتار كني بيشتر مي ترسم و در نتيجه با تو مهربان تر خواهم بود.
    هرگاه همسرتان با شما بدرفتاري كرد يك روزنامه برداريد و به صورتش بكوبيد.
    هنگامي كه رفتار همسرتان غير قابل تحمل است چه بايد كرد؟1-
    1- احساسات منفي خود را با او درميان بگذاريد و صبر كنيد تا جوابي بشنويد.
    2- با هم راه هايي بيابيد كه در آينده از بروز چنين موقعيتهايي جلوگيري كنيد.
    3- آنگاه يكديگر را ببوسيد و آشتي كنيد.
    4- ليستي تهيه كنيد:
    الف) از زمينه هايي كه در رابطه با مردان از موضع ضعف برخورد مي كنيد.
    ب‌) در زمينه هايي كه در كليه روابطتان با ديگران از موضع ضعف برخورد مي كنيد
    ت‌) از رفتار هايي كه صحيح و سالم هستند
    ث‌) رفتارهايي كه ديگر هرگز نبايد در رابطه با مردان انجام دهيد.
    5- عزت نفس خود را حفظ كنيد (اين عبارت را روي كاغذي بنويسيد و روي ديوار هميشه مقابل چشمانتان بچسبانيد)

  2. کاربر روبرو از پست مفید fereshth تشکرکرده است .

    fereshth (یکشنبه 03 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.