پیغام خصوصی دادم بهتون. راستی "ذهنم رو خالی کرد" یعنی چی؟ من هم مثل شما فارسم اما تا حالا این اصطلاح رو نشنیده بودم.
تشکرشده 334 در 122 پست
پیغام خصوصی دادم بهتون. راستی "ذهنم رو خالی کرد" یعنی چی؟ من هم مثل شما فارسم اما تا حالا این اصطلاح رو نشنیده بودم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)