tina جان آیا با طرفتون (همسر یا دوستتون)صحبت کرده اید/خواسته هاتونو برای ایشان شرح دادهاید/به صحبت هایش گوش داده اید/انتظار نداری که مثل کاراگاه خودش بدونه چی میخواهی/چه انتظاری داری/آیا سعی کرده ای به انتظاراتش پاسخ مناسبی بدی/آیا شراتیط کاری او را درک میکنی/وقت برای استراحت داره/زمانی برای آسوده بودن و به خودش فکر کند داره/تینای عزیز وقتی طرف مقابل آن قدر خسته است که در چهره اش نمایان میشه فکر نمیکنی انتظارت زیاده/آیا به او گفته ای که قهر کرده ای/یا میخواهی همه چیز را تمام کنی.اگر قهر کرده ای با شرایطی که از طرف مقابل گفته ای کار خود خواهانه ای بوده/اگر جدا شده ای با این که طرفت را در نظر نگرفتی که در چه شرایطیست چه طور انتظار دلتنگی داری/از شرایط خودت سنت و طرف مقابلت بگو.