سلاااااااااااااااااام داش مشتی
هاوآریو؟
سو دلتنگت بیدم!
اول من اول من! حالا چی آوردی؟ من از خوراکیو لباس واسه سوغات خوشم نمیاد! ماشالا که سکه میندازی هوا چندتاشو سوغاتی بده من کلی دعات می کنم!
یاعلی![]()
تشکرشده 79 در 52 پست
سلاااااااااااااااااام داش مشتی
هاوآریو؟
سو دلتنگت بیدم!
اول من اول من! حالا چی آوردی؟ من از خوراکیو لباس واسه سوغات خوشم نمیاد! ماشالا که سکه میندازی هوا چندتاشو سوغاتی بده من کلی دعات می کنم!
یاعلی![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)