من امتیازم 9 شد . خودم فکر می کنم دوست خوبی واسه اطرافیانم باشم , یه عالمه دوست دارم ولی احساسم اینه که اغلب مردم سوء استفاده می کنن به خاطر همین کم کم داره احساساتم یخ می زنه .
تشکرشده 85 در 57 پست
من امتیازم 9 شد . خودم فکر می کنم دوست خوبی واسه اطرافیانم باشم , یه عالمه دوست دارم ولی احساسم اینه که اغلب مردم سوء استفاده می کنن به خاطر همین کم کم داره احساساتم یخ می زنه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)