من امتیازم 9 شد . خودم فکر می کنم دوست خوبی واسه اطرافیانم باشم , یه عالمه دوست دارم ولی احساسم اینه که اغلب مردم سوء استفاده می کنن به خاطر همین کم کم داره احساساتم یخ می زنه .