[b]سلام دوست من مشکل بیکاری الان مشکل تمام جونهاست . اونایی که کار دارن میترسن بیکار بشن به خاطز قراردادی بودن نه استخدام رسمی؟؟. پس زیاد خودتو ناراحت نکن چون در حال حاضر کسی نمیتونه برنامه دقیقی برای اینده اش داشته باشه امیذوارم با حرفام نا امیدت نکرده باشم توکل به خدا کن یه کم هم بی خیالی طی کن امیدوارم مشکلت حل بشه