سلام
من نمی دونم شما که اینقدر ستاره دارید چرا اینقدر تلگرافی حرف می زنین.خوب فکر کنم خاستگار اینترنتی به درد نخوره برای اینکه ما جوان ها طوری هستیم که با هرکی آشنا بشیم فکر می کنیم اون خوبه و بعد سریع وابسته می شیم و بعد فکر می کنیم عاشق شده ایم و بعد فکر می کنیم باید ازدواج کنیم.حالا می خواد این آشنایی اینترنتی باشه تلفنی باشه نمی دونم رادیویی باشه یا تلویزیونی.اما در خاستگاری های به شیوه سنتی از آنجا که خانواده یا افراد بانی قبل از هر موضوع یک تجلیل بدون احساس از تشابه دو نفر دارن لذا تا حدودی خاستگاری و ازدواج مناسبتری رو در پیش داریم.من خودم سالها دوست اینترنتی داشتم و با همه اونها هم می خواستم ازدواج کنم .اما هر بار به دلیلی رابطه ما به هم می خورد و من هم به خاطر فرار از تنهایی تن به یک رابطه دیگه می دادم و کلی وقت و هزینه تلف کردم.همه اون ها رو هم از اینترنت پیدا کردم.اخیراً تصمیم گرفتم که همه روابطم رو تموم کنم و به مادرم بگم بره برام دنبال دختر بگرده که اون هم خیلی خوشحال شد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)