خسته گرامی ممنون از نظرت
فکر نمیکنی این گزینه ای که شما گفتی همان مورد اول من است به بیانی دیگر ؟
خوشحال میشوم در صورت تمایل نظرت را در مورد سوال مطرح شده هم بگویی .
تشکرشده 1,247 در 437 پست
خسته گرامی ممنون از نظرت
فکر نمیکنی این گزینه ای که شما گفتی همان مورد اول من است به بیانی دیگر ؟
خوشحال میشوم در صورت تمایل نظرت را در مورد سوال مطرح شده هم بگویی .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)