چیزی تغییر نمی کند. این نگرش ماست، که دائما در حال تغییر و تحول است.
هرگز توان خود را در تغییر کردن دست کم نگیر و از سوی دیگر نیز توانت را در ایجاد تغییر در دیگران دست بالا نگیر.
تغییر، یک چالش و یک فرصت است. نه یک تهدید.
عالي بود، تقريبا همه چي به نگرش ما ونحوه برخوردمون با يه پديده برمي گرده. وبرا اينکه تو تغييرات آسيب نبينيم بايد قدرت انعطاف پذيريمون رو بالا ببريم . زندگي هم دائما درحال تغييره وما بهتره مثل يه شناگر تو امواج اين دريا بالا وپائين بريم.
اگه خيلي خشک وبدن انعطاف باشيم ، امواج مارو مي شکونن وغرق ميشيم.

موفق باشيد