چیزی تغییر نمی کند. این نگرش ماست، که دائما در حال تغییر و تحول است.
هرگز توان خود را در تغییر کردن دست کم نگیر و از سوی دیگر نیز توانت را در ایجاد تغییر در دیگران دست بالا نگیر.
تغییر، یک چالش و یک فرصت است. نه یک تهدید.![]()
عالي بود، تقريبا همه چي به نگرش ما ونحوه برخوردمون با يه پديده برمي گرده. وبرا اينکه تو تغييرات آسيب نبينيم بايد قدرت انعطاف پذيريمون رو بالا ببريم . زندگي هم دائما درحال تغييره وما بهتره مثل يه شناگر تو امواج اين دريا بالا وپائين بريم.
اگه خيلي خشک وبدن انعطاف باشيم ، امواج مارو مي شکونن وغرق ميشيم.
موفق باشيد








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)