سلام چكامه
من هم خوشحالم كه كنترل موقعیت بهتر از قبل انجام میشود.
امیدوارم روز به روز بهتر بشود.
یك جمله ای هم عطف به صحبتهای wintersun77 در پست 535
معمولا كمتر حساب كشی های درون خانواده جواب می دهد. ولی این به این معنی نیست كه یك نفر نقش قربانی به خود بگیرد. اما تجارب مشاوره ای نشان می دهد،اگر حتی یك نفر برای مدتی بین 6 ماه تا یكساله بدون حساب كتابهای مرسوم و چشمداشت ارتباط بر قرار كنه ، طرف دیگر دچار تغییرات مطلوب می شود.(به شرط اینكه طرف مقابل دچار اختلال اساسی شخصیت نباشه)
به هر حال:
چون این تاپیك فوق العاده العاده زیاد شده (بیش از 530 پست) ، و گنجایش جمعبندی و اثر گذاری آن كاهش یافته است من آنرا می بندم.
در صورتیكه مشكل جدیدی بود در تاپیك جدا مطرح كنید.
اگر هم در رابطه با همین موضوع بود، مشكلتون را به همراه جمعبندی جواب دوستان ، در چند خط در موضوع جدید ایجاد كنید تا دوستان ساده تر با توجه به جمعبندی شما جواب دهند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)