به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 8 نخستنخست 12345678
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 80
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    هیچکسی ازدواج نمیکند که عذاب بکشد پس حتما" این رفتار همسر شما سرچشمه دارد یک دفعه خودت را جای او قرار بده شاید البته شاید بهتر تصمیم بگیری برخی از موارد که برخی از مردان بدون اینکه اظهار کنند به آن حساسند :1-وضعیت مالی بهتر زن 2- کار در خارج از خانه زن 3- احساس برتری جویی زن 4- تحصیلات بالاتر زن.فکر کردم شاید مفید باشد وشما توجه نکردی. چون احساس میکنم دیدشما باید وسعیتر وکاملتر شود که این مشکل به بحران تبدیل نشود

  2. #72
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    نقل قول نوشته اصلی توسط bloom
    mohat جان سلام
    بهتری خانومی ؟؟ آرومتر شدی؟؟
    سلام دوست گلم
    آرامتر شده ام ولی بهتر، اصلا...
    امروز وقت مشاور دارم، کاش بتواند کمکی کند!

  3. #73
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    نقل قول نوشته اصلی توسط omed
    هیچکسی ازدواج نمیکند که عذاب بکشد پس حتما" این رفتار همسر شما سرچشمه دارد یک دفعه خودت را جای او قرار بده شاید البته شاید بهتر تصمیم بگیری برخی از موارد که برخی از مردان بدون اینکه اظهار کنند به آن حساسند :1-وضعیت مالی بهتر زن 2- کار در خارج از خانه زن 3- احساس برتری جویی زن 4- تحصیلات بالاتر زن.فکر کردم شاید مفید باشد وشما توجه نکردی. چون احساس میکنم دیدشما باید وسعیتر وکاملتر شود که این مشکل به بحران تبدیل نشود
    سلام
    مواردی که شما زحمت کشیدید و اشاره کردید، همگی قبل از ازدواج مشخص هستند. وضعیت مالی، سطح تحصیلات، شغل و مانند اینها. اگر مردی با این موارد سازگاری ندارد، باید زنی با خصوصیات دیگر انتخاب کند.

  4. #74
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    دیروز رفتم پیش یک مشاور جدید (یک آقای دکتر)
    در مورد آن خانم که قبلا مستاجرم بود، گفت باید به شدت برخورد می کردی و سرجاش می شوندیش تا دیگه جرات نکنه تکرار کنه. اما شب دعوا وقتی به شوهرم گفتم حالا که تو ازم دفاع نمی کنی، من خودم برخورد می کنم، گفت اگه تو ساختمون سر و صدا راه بیاندزی، سرت رو می برم! من زن نجیب می خواستم که تو نیستی!
    به من می گه نا نجیب!!!!!!!!!!!!
    می گه زجرت می دم بعد طلاقت می دم!!!!!!!!!!

    نمی دونم چرا از دیروز که رفتم پیش مشاور بیشتر از شوهرم متنفر شدم!
    یاد خاطراتمون می یوفتم....
    - گفته بود عروسی مون آخر فروردین امسال، همه فامیل می دونستن، اما به بهانه ای 2ماه قهر کرد، پیش خانوادم کلی شرمنده شدم، اگه شوهر خاله خدا بیامرزم فوت نشده بود، پیش تمام فامیل شرمنده می شدم!
    - از اداره خودم درست کردم بریم شمال با نظر خودش، به بهانه عروسی دختر دوستش یک روز زودتر اومد و آخرشم گفت، نباید حرف حرف تو باشه! آخه نمی دونه وقتی از مزایای اداره استفاده می کنی، اونا تصمیم می گیرن نه کارمند!
    - اداره پدرم به فرزندای بازنشسته ها هدیه عروسی سفر کیش داد، به بهانه اینکه چرا نسبت به حرف اون یکی دختر دوستش که قبلا خواستگارش بوده، حساسیت نشون دادی، مسافرت رو زهرمار کرد!
    - وقتی از همون دختر یه نامه عاشقانه از کیفش پیدا کردم، جنگ به پا کرد!
    - مدام از ظاهر من ایراد می گره و می گه من تو رو به خاطر خانوادت انتخاب کردم چون تو یه بستر مناسبی برای رشد بچه! برای یه زن خیلی سخته این حرف، اینکه فکر کنه هیچ جذابیتی برای شوهرش نداره، آخه چنین زنی حق نداره حساس بشه!
    -وقتی خانوادش دختر دیگه ای رو با خانواده اون منزلشون دعوت کرده بودند،که قبلا گفته بود من لیاقت این یکی رو نداشتم که باهاش ازدواج کنم، صبح همون روز به بهانه اینکه باید میوه اون روز مهمونی رو اون بخره، دعوا می اندازه که چرا حموم می ری، دیر می شه میوه خریدنم! آخه تو چنین مهمونی ای من اصلا به خودم نرسم! از طرفی تو خانواده 6-7 نفری اونها یک نفره دیگه پیدا نمی شه، میوه مهمونی شون رو بگیره! تازه بعدشم دعوا راه می اندازه که چرا وقتی مادرش مثلا داشت پول میوه رو حساب می کرد، من کم تعارف زدم که نده!
    -چون من یه وقتی افسردگی داشتم بهم می گه روانی، به خانوادم احترام نمی ذاره که چرا اونها نگفتند تو سالها پیش افسرده بودی!
    - تو خونه خودم دست روم بلند کرد، غرورم رو له کرد، ترور شخصیتم کرد!
    -دلم مسافرت می خواد، نیاز دارم به یه سفر، ماه عسلم رو ازش طلب دارم، اما اهمیت نمی ده!
    -برای همه تو خانواده و فامیلشون مادره، برای من دایه! هرکی اختلاف داره این میره، خواهر برادرش که دعوا می کنن تندی زنگ می زنن به این، اما فقط یه دفه که من دعوام شد، منی که زنشم، شریک زندگیشم، به حمایتش نیاز دارم، گذاشتم زیر پاش و جانب طرف دیگه رو گرفت!
    چطور بتونم دیگه بهش اعتماد کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    - خیلی دهن بینه، بر اساس نظر دیگران می خواد زندگیشو بسازه و حتی نوع برخوردش با هعمسرش رو!

    هرچی فکر می کنم یه خاطره خوش از با هم بودن یادم نمی یاد!!!!!!!!!!!

  5. #75
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    دیشب بعد از بیش از یک هفته قهر بودن، همسرم آمد به اتاقی که من بودم و بیشتر از یک ساعت حرف زد، بیشتر گله می کرد و چقدر پرمدعا........
    با اینکه به شدت از حرفهایش حرص می خوردم، هرچه گفت هیچی نگفتم! حسابی که حرفاشو زد، در آخر گفت که تو بـــــــــــایـــــــــد تغییر کنی!!!!!!!!!!!
    عجب.........
    بعد رفت کمی فیلم دید و بعدشم بابت س ک س اومد سراغم.
    مثل یه سنگ خاموش بودم، اما اینقدر بهم فشار اومد که امروز نتونستم برم سر کار!
    با این وضعیت می ترسم آخرش هم کارمو از دست بدم و هم زندگیمو! من از دست این مرد باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  6. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    سلام مهات جان یکم صبر کن بزار دیدت یکم به زندگیت بهتر بشه الان باید به خودت فرصت بدی تا یکم افکارت رو مثبت کنی می دونم ذهنت پر از
    سیاهی و دلخوریه ولی تو این وضعیت هیچ کسی نمی تونه درست تصمیم بگیره پس صبر کن و به دنبال رفتارهای بد در همسرت نگرد حتی اگه این رفتار رو درش می بینی تو ذهنت رشد نده

  7. #77
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    مشکلات من و شوهرم خیلی زیاد است!
    دیشب فهمیدم که اصلا ما یکدیگر را درک نمی کنیم چون خواسته های او بنظر من زیاده خواهی بودند و ممکن است او هم از خواسته های من چنین برداشتی داشته باشد!
    یک جایی خوانده بودم که اگر می خواهی مشکل بزرگی را حل کنی، آنرا به قسمتهای کوچک تقسیم کن، آنگاه سعی به حل مشکلات کوچک کن.
    می خواهم در مورد خودم و شوهرم اینکار را بکنم و دفترچه ای با عنوان مشکلات ما تهیه کنم و در آن مشکلات و راه حلهایمان را بنویسیم تا برای هر کدام بتوانیم به توافق برسیم.
    در قدم اول مشکل کارهای منزل را می خواهم مطرح کنم تا بلکه به نتیجه برسیم...
    البته فردا یا پس فردا هم وقت مشاوره دارم.
    از آنجاییکه تا بحال هر روشی را برای بهبود روابطمان پیش گرفته ام، وضع را بدتر کرده است، اعتماد به نفسم را از دست داده ام! لذا از شما دوستان عزیز همفکری می خواهم که آیا این روش فکر می کنید روش مفیدی باشد؟

  8. #78
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    به نظر من خیلی بهت کمک می کنه

  9. #79
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 تیر 89 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    140
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    خدایا به حق خودت قسمت می دم که هرچه زودتر یا من رو بکش یا همسرم رو...

    اگه یه روز شهامت خودکشی رو پیدا کنم، حتما خونه و ماشینم رو به اسم پدر و مادرم می کنم و بعد خودم رو می کشم.

  10. #80
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: باهام حرف بزنید...

    سلام
    خدانکنه چی شده ؟؟مهات جان چرا انقدر ناآرومی عزیزم
    باز که زدی جاده خاکی


 
صفحه 8 از 8 نخستنخست 12345678

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.