سلام
واقعا تکان دهنده است...
برای اتفاقی که افتاده واقعا متاسفم ...نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم توکلت به خدا باشه... خدا حق شما میگره مطمن باش
تشکرشده 125 در 66 پست
سلام
واقعا تکان دهنده است...
برای اتفاقی که افتاده واقعا متاسفم ...نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم توکلت به خدا باشه... خدا حق شما میگره مطمن باش
[align=center]به کجا می روی ، آسمان در خود توست
[/align]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)