چه طور باید خودمو با کسی که ازش بدم میاد تطبیق بدم؟ تنها کار کم اهمیت بودنه اما وقتی میره رو مغزم دیگه.....
البته من احترامشو حفظ میکنم و به روی خودم نمیارم نه به خاطر اون به خاطر خودم و خانوادم این کاری بود که از روز اول میکردم، چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه بهتره اگه کسی نظری برای من نداره تاپیکو ببندیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)