سلام
شما از یک روانپزشک کمک بگیرید این مشکل عاشق شدن و نرسیدن به معشوق فقط برای شما پیش نیومده.برای خیلی ها و شاید بهتره بگم اکثر مردم پیش میاد.من و خیلیهای دیگه تجربشو داشتیم.دنیا به آخر نرسیده و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده شما فقط سعی کنید دیگه طرفو نبینین و از یه روانپزشک هم کمک بگیرین.