بله منم موافقم ....
بخصوص این تاپیک های سلام و علیکم و ... من اومدم و تو رفتی و حالت چطوره ...خیلی کش دارو دست و پا گیره و بی مزه و فضا پر کنه تو این تالار ......

حالا همین تاپیک هم اگه کش داده نشه خوبه ...