بله منم موافقم ....
بخصوص این تاپیک های سلام و علیکم و ... من اومدم و تو رفتی و حالت چطوره ...خیلی کش دارو دست و پا گیره و بی مزه و فضا پر کنه تو این تالار ......
حالا همین تاپیک هم اگه کش داده نشه خوبه ...![]()
تشکرشده 755 در 381 پست
بله منم موافقم ....
بخصوص این تاپیک های سلام و علیکم و ... من اومدم و تو رفتی و حالت چطوره ...خیلی کش دارو دست و پا گیره و بی مزه و فضا پر کنه تو این تالار ......
حالا همین تاپیک هم اگه کش داده نشه خوبه ...![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)