سلام
تجربه ي از 10ساله به بعد رو ندارم چون ...
اما مي دونم اگه بود هم قدرشو نمي دونستم و حالا كه نيست انگار زندگي معنا نداره
قدر پدراتونو بدونين
مي گن نگاه به بين دو ابروي پدر خيلي ثواب داره
متن قشنگي بود و ياد آور خاطره هاي دل انگيزي
يا حق