سلام
تجربه ي از 10ساله به بعد رو ندارم چون ...
اما مي دونم اگه بود هم قدرشو نمي دونستم و حالا كه نيست انگار زندگي معنا نداره
قدر پدراتونو بدونين
مي گن نگاه به بين دو ابروي پدر خيلي ثواب داره
متن قشنگي بود و ياد آور خاطره هاي دل انگيزي
يا حق![]()
تشکرشده 3 در 2 پست
سلام
تجربه ي از 10ساله به بعد رو ندارم چون ...
اما مي دونم اگه بود هم قدرشو نمي دونستم و حالا كه نيست انگار زندگي معنا نداره
قدر پدراتونو بدونين
مي گن نگاه به بين دو ابروي پدر خيلي ثواب داره
متن قشنگي بود و ياد آور خاطره هاي دل انگيزي
يا حق![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)