البته با احترامي كه به عضو فعال گروه هماي عزيز مي گذارم

درسته كه رفته اما شايد علتي داشته يا غرورش اجازه برگشت نداده يا اينكه احساس كرده كه اين آقاي عزيز كه خودش هم مي گه بعد از مشاجره جوابشو نمي ده خواستار اين قطع ارتباط هست

گاهي وقتها مي شه آدم واسه اينكه دل كسي را بدست بياره يا اينكه ببينه چقدر مهمه واسه طرفش از اين حرفها كه ميخوام برم و اينها مي زنه ولي در اصل مي خواد كه طرفش جلوشو بگيره يا چيزي بگه كه نشان بده چقدر بهش علاقه داشته و داره و آيا واقعا مي تونه رفتنش را بپذيره يا نه خوب شما هم كه گذاشتي راحت بره اگر واقعا هيچ حرفي را قبول نكرده و رفته و شما سعي كرديد كه برگرده و برنگشته با دوست عزيزمون موافقم بايد شما هم فراموشش كنين و ديگه بهش فكر نكنين و خودتون را درگير نكنين ولي اگر فكر مي كنين چيز ديگه اي هست كه بايد بگيد پس بگيد تا بشه روش فكر كرد