whoعزیز:
گرانبهاترین دارایی هر شخصی تجربه اوست(البته باید به این مطلب رسید ) وهر شخصی که تجربیاتش را در اختیار دیگران قرار میدهد واقعا" انسان بزرگی است و به نظرم این سایت تاکنون گنجینه ای گرانبها از تجربیات است ،حتما" نباید یک دختر 17 ساله برود تجربه عشقی واحیانا" شکست ان را تجربه کند یا یک پسر 24 ساله برود ازدواج کند ومشگل پیدا کند وقتی کسانی در این سایت دقیقا" همین موارد را تجربه کردند و همین همدردی دنیا ارزش دارد در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای خودشان همدم یا همصحبت استخدام یا اجاره میکنند ( میتوانی در اینترنت پیدا کنی) امیدوارم کمی خوشبین تر به مسئله نگاه کنی







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)