امیردوست جوان من

یک زمانی برای بازی به دنبال دوستان پسر و هم جنس خودت بودی ، یادت هست ؟! برای فوتبال ، ماشین بازی ،پلی استیشن و....به مروربا روحیات بچه های هم جنس ات آشنا شدی و پیرامون خودت را فهمیدی و امروز بنابر قانون طبیعت و مرا حل رشد نیازداری یک جنس دیگر را شناسایی کنی و برای بازی های کودکانه نیاز به هم بازی داری ، ولی تو پسرها را می شناسی و برایت جذابیت خاصی ندارند اما دخترها برای تو جنس ناشناخته ای هستند و برایت خیلی جالب خواهد بود که به شناسایی آنها اقدام کنی و با توجه به مسئله بلوغ و مراحل رشد فیزیکی ، نوع احساساتت هم تغییر خواهد کرد تو پختگی و رسیدگی خود را مرحله به مرحله در این بازیهای احساسی متوجه می شوی . این قشنگ است پسرم ولی تو ابتدا باید ا ز فیزیک خودت آگاهی به دست بیاوری و با مراحل بلوغ و تغییرات هورمونی آشنا شوی و بعد به این احساسات نمره بدهی ! ایجاد احساسات لطیف در این سن و سال و تمایل برای شناسایی جنس مخالف طبیعی است اما پسرم باید در درجه اول با خودت آشنا شوی و در درجه دوم یاد بگیری چطور از این مراحل با سربلندی عبور کنی . امیر پیشنهاد می دهم شروع به مطالعه بنمایی و از میان سطور کتا ب وهمینطور هم صحبتی با مشاور به این شناخت دستیابی . می دانم که پسر خوب وباهوش و فهمیده ای هستی و کاملا در این فضای محدود و زمان اندک معنای اشارات من را درک کرده ای . مواظب خودت باش و بیشتر روی شناخت خودت کار کن و از 17 سالگی ات لذت 17 ساله بودن را ببر . اما یادت باشد با شناخت و به دور از گمراهی و ناآگاهی و دور از خطا . موفق باشی .