به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست داشتن يعني چه؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط kimiakhaton
    سوالي رو دوستي از من پرسيد كه نتونستم درست بهش جواب بدم .براي همين تصميم گرفتم با ايجاد تايپيك از دوستان تالار كمك بگيرم ....راستي دوست داشتن يعني چه ؟ چطور بايد فهميد كه كسي ،كسي را دوست دارد ؟ چه نمود هاي واقعي داره اين دوست داشتن ؟ بايد چيكار كنيم كه به يكي بفهمونيم و بگيم دوسش داريم ؟ حرف ، و حرف و باز هم حرف زدن و ابراز علاقه ايا نشان دوست داشتن واقعيه و ايا كافيه ؟؟ ما در طول زندگيمون به خيلي ها ميگيم دوستون داريم ...به مادر ،پدر ، همسر ، فرزند ، معشوق، همسايه و......... دوست داشتن و عشق واقعي رو چطوري ميشه دركش كرد ؟ حسش كرد ؟؟؟بيان كرد و نشون داد؟؟؟؟؟؟
    سلام !

    خوب من فکر میکنم شما خودتون به شیوه های مختلف اشاره کردید ، حالا من همون مطالب رو بیشتر توضیح میدم . برای ارتباط برقرار کردن با آدم های مختلف کانال ها ی ارتباطی مختلفی هست : شما میتوند با گفتن دوستت دارم روی فردی خاصی بیشتر اثر بگذارید ، با لمس کردن میتونید روی فرد دیگری بیشتر اثر بگذارید ، یا با انجام اعمال خاصی باز هم این علاقه را نشان دهید . پس افراد را از این نظر به 3 دسته تقسیم می کنیم : افراد لمسی ، بصری و سمعی . برای هر کدوم از شیوه ی خودشون وارد بشیم بهتره ، برای افراد لمسی با لمس کردن ، برای افراد بصری با نشان دادن علاقه و برای افراد سمعی با گفتن . حالا چطور تشخیص بدیم که فرد مورد نظرمون در کدوم یکی از این دسته ها قرار میگیره ؟!
    به صحبت هاش توجه کنید ! از افعالی که استفاده میکنه میتونید به این مورد پس ببرید . مثلا :
    نفر اول : دیروز رفته بودم کنار دریا ، صدای پرنده ها و موج های دریا آدمو آروم می کرد ! (شیوه ی ارتباطی سمعی)
    نفر دوم : جات خالی روی شن ها که دراز کشیده بودم بدنم از گرمای شن ها در اوج آرامش بود ! (شیوه ی ارتباطی لمسی)
    نفر سوم : توی جنگل انقدر جاهای دیدنی وجود داره که آدم از دیدنش سیر نمیشه ! (شیوه ی ارتباطی بصری)

    حالا شما باید با توجه به صحبت های طرف مقابلتون و تعداد تکرار این افعال که اشاره به شیوه ی خاصی از موارد رو داره به شیوه ی ارتباطی فرد پی ببرید . ممکنه شما به فردی که از شیوه ی بصری بیشتر مرتبط میشه کادو بدید ، اما اون در حسرت یکبار دوستت دارم گفتن شما بمونه !!! از این موارد کم نیست ...

    خوب اما برای افراد عادی من فکر میکنم نشان دادن علاقه از شیوه های مختلف بهتر باشه ، مثلا یک نگاه محبت آمیز ، گفتن اینکه : از دیدنت خوشحال شدم (دقت کنید که لحن گفتن شما خیلی مهمه) ، امیدوارم باز هم ببینمت ، وقت گذاشتن برای بیرون رفتن با هم و ...

    در ضمن نشان دادن هیجان ناشی از خوشحالی دیدن طرف مقابل ، فوق العاده اثر گذاره ! امتحان کنید ببینید چه میکنه ! طرف مقابل احتمالا در دفعات بعدی ملاقات با شما بیشتر از شما هیجان نشان خواهد داد !!! چاره ی ایجاد چینین هیجانی هم دوست داشتن واقعی فرد از ته قلبه ، بدون قید و شرط !


  2. 2 کاربر از پست مفید ddd تشکرکرده اند .

    ddd (سه شنبه 22 تیر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم که دیگه همسرم رو تا این حد دوست نداشته باشم؟؟؟
    توسط hasati در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 03:41
  2. <<< دوست دارید سحر خیز باشید ؟؟؟ >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 تیر 89, 11:27
  3. چرا مردها فيلمهاي ... را دوست دارند.؟؟؟
    توسط درخت سبز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 خرداد 89, 08:11
  4. چگونه دوست دختر پیدا کنم؟؟؟
    توسط milade در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آبان 87, 09:01
  5. چگونه دوست دختر پیدا کنم؟؟؟
    توسط milade در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آبان 87, 09:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.